1. W przypadku podróży międzynarodowej wybierz w formularzu kraj wyjazdu oraz kraj docelowy. Następnie określ liczbę pasażerów wliczając dzieci oraz rodzaj biletu – jednostronny czy dwustronny

2. W drugim formularza (pierwszym dla podroży krajowej)  wybierz miasto wyjazdu i miasto przyjazdu oraz podaj datę wyjazdu (dla podróży krajowej także liczbę pasażerów i typ biletu). W przypadku gdy zamawiasz bilet dwustronny zrób to także w polu z datą powrotną. Możesz wybrać bilet otwarty, co oznacza, że szczegóły powrotu uzgodnisz z przewoźnikiem w późniejszym terminie.

3. Trzeci etap umożliwia przeglądnięcie połączeń oferowanych przez  wielu przewoźników. Każda oferta zawiera cenę biletu dla jednej osoby dorosłej. W przypadku wybrania biletu dwustronnego należy wybrać od tego samego przewoźnika kurs powrotny. Wyświetlana  cena dotyczy wówczas obu przejazdów. Ceny w kolorze czerwonym są promocyjne. Przed ich zakupem koniecznie zapoznaj się z warunkami promocji.

4. Następnie wpisz dane osobowe. Obowiązkowe są tylko cztery oznaczone pola. Bilet zostanie wysłany na adres e-mail,  zwróć więc uwagę na jego poprawność. Po zapoznaniu się z regulaminem, zaakceptuj go.

5. Wyświetli się podgląd biletu. Gdy dane są poprawne kliknij "Kup bilet" i opłać go dowolnym sposobem płatności. Jeśli dane zawierają błędy popraw je cofając się do poprzednich etapów. Jeśli zapłaciłeś kartą bilety będą dostępne natychmiast, jeśli przelewem czas oczekiwania może się wydłużyć do 15 minut.

6. Odbierz wiadomość email i wydrukuj swój bilet.